tirsdag den 7. juli 2015

Hæklede sko til inspiration

Jeg har hele tiden gang i et eller andet lille kreativt projekt, og der er så meget jeg godt kunne tænke mig at afprøve. Jeg har p.t. 4-5 hækleprojekter liggende, som jeg burde gøre færdig inden, jeg fortsætter med nye. Når jeg sidder på Pinterest, bliver jeg hurtigt inspireret til de første mange ting, som jeg også kunne tænke mig at få afprøvet.
En af de helt store er disse sko, er de ikke bare fantastiske. Da jeg endnu ikke er nået til dette projekt, kan jeg hverken tage æren for færdigt produkt, billede eller opskrift.

http://i2.wp.com/crochetzone.com/wp-content/uploads/2015/04/Peek-A-Boo-Sandals-by-CrochetZone-2744.jpghttp://i2.wp.com/crochetzone.com/wp-content/uploads/2015/04/Peek-A-Boo-Sandalsy-by-CrochetZone-2749.jpg
Er du blevet lige så begejstret som mig for disse sko, kan du finde gratis hækleopskrift på crochetzone.com
Imponerende man kan finde så fine hæklemønstre helt gratis, det må tage oceaner af tid at kreere opskrifterne, så hatten af for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar